Atpakaļ

Arī jūnijā Latvijā apmeklētākā interneta vietne bija “inbox.lv”

Apmeklētākā interneta vietne Latvijā jūnijā, tāpat kā maijā, bija “inbox.lv”, kas skatīta 856 352 reizes, liecina starptautiskā interneta pētījumu un tehnoloģiju uzņēmuma “Gemius” publicētie jaunākie dati.

Mēneša laikā “inbox.lv” skatījumu skaits samazinājies par 1%.

Otrajā vietā ierindojās “delfi.lv” ar 846 032 apmeklējumiem, tālāk seko portāls “tvnet.lv” ar 721 824 apmeklējumiem. Salīdzinot ar maiju, “delfi.lv” skatījumu skaits noturējies tajā pašā līmenī, kamēr “tvnet.lv” skatījumu skaits sarucis par 3%.

Ceturtā apmeklētākā vietne jūnijā bija sabiedrisko mediju ziņu portāls “lsm.lv” ar 676 000 skatījumiem, kas ir par 16% mazāk nekā iepriekšējā mēnesī, auditorijai atgriežoties aprīļa līmenī. Tikmēr pirmo piecinieku noslēdz vietne “la.lv”, kas topā pakāpusies par pozīciju, jūnijā sasniedzot 646 000 lasītāju, saglabājot apmeklējumu maija līmenī.

“Gemius” apkopotā informācija par tīmekļvietnēm, kas apmeklētas no datoriem, pirmajā vietā jūnijā ierindojās “Google” ar 990 176 apmeklējumiem, seko “youtube.com” ar 647 504 apmeklējumiem un “inbox.lv” ar 571 568 apmeklējumiem.

Topa ceturtajā vietā apmeklējumos no datora jūnijā ierindojusies “facebook.com” ar 537 152 apmeklējumiem, piektajā – “swedbank.lv”, kas apmeklēta 426 400 reižu.

Salīdzinājumā ar maiju jūnijā “Google” apmeklējumu skaits no datoriem sarucis par 1%, “youtube.com” – par 5%, “inbox.lv” – par 1%, “facebook.com” – par 2%, bet “swedbank.lv” apemklējumu skaits jūnijā sarucis par 4%.

“Gemius” apkopotā informācija arī liecina, ka jūnijā no mobilajām ierīcēm – viedtālruņiem un planšetdatoriem – visvairāk apmeklēts portāls “delfi.lv”, kam mēneša laikā bija 793 200 apmeklētāji, savukārt otrajā vietā ierindojās “tvnet.lv” ar 673 376 apmeklējumiem, seko “la.lv” ar 611 088 apmeklējumiem.

Jūnijā no mediju grupām visvairāk lietotāju sasniegusi “Delfi” grupa, kuru lietojuši 877 888 lietotāju jeb 59% Latvijas interneta lietotājiem. Otrajā vietā jūnijā ierindojās “Inbox” grupa ar 867 664 lietotājiem jeb 58% interneta lietotāju.

Tikmēr trešajā vietā no mediju grupām jūnijā bija “Tvnet” ar 815 696 interneta lietotājiem. Ceturtajā vietā mediju grupās jūnijā bija “tv3” grupa ar 648 704 lietotājiem, piektajā vietā “TV24” grupa ar 646 704 lietotājiem, bet sestajā -“Rīgas viļņi” grupa ar 631 344 lietotājiem.

“Gemius” datu apkopojums veidots, balstoties uz iedzīvotāju 7-74 gadu vecumā auditorijas lielumu interneta lapās, kas tās apmeklējuši, pieslēdzoties internetam no Latvijas teritorijas, izmantojot datorus, mobilos telefonus un planšetdatorus. Topā iekļautas tās interneta lapas, kas jūnijā piedalījās “gemiusAudience” pētījumā.

Kopējās un mobilās statistikas dati atspoguļo skriptēto lapu apmeklējumu, bet apmeklējumā no datoriem iekļautas arī neskriptētās vietnes. “gemiusAudience” pētījums tiek veikts, balstoties uz metodoloģiju, kas nodrošina iespēju konstatēt reālo apmeklētāju skaitu, nevis sīkdatnes (cookies) vai IP adresi.