Atpakaļ

“220.lv”: Janvārī pieaudzis sporta preču pieprasījums

Iedzīvotāji janvārī pastiprināti iegādājušies sporta, atpūtas un tūrisma preces, liecina internetveikala “220.lv” apkopotā informācija.

“220.lv Marketplace” Pārdošanas vadītājs Kārlis Ozols norāda, ka pirmajās divās janvāra nedēļās vislielākais tirdzniecības pieaugumu starp sporta, atpūtas un tūrisma precēm bija novērojams tieši fitnesa aprīkojuma kategorijā.

Tāpat viņš atzīmēja, ka pirkumu vidū pieaugusi interesi par ziemas laikapstākļiem piemērotām precēm – slidām, kā arī sniega lāpstām.

Starp pirktākajām precēm fitnesa aprīkojuma kategorijā janvārī bija vibro trenažieris “Loop”, skrejceliņš “Zipro Lite” un hanteļu komplekts “Lion”, kur šīm precēm pircēji vidēji atvēlēja 102 eiro vienā pirkuma reizē.

Savukārt kā populārākās preces vingrošanas un fitnesa kategorijā bija vingrošanas paklājs “Tunturi” un pretestības gumiju komplekts treniņiem ar rokturiem. Vidēji šīm precēm iedzīvotāji atvēlēja 22 eiro.

Jau vēstīts, ka internetveikala “220.lv” pārvaldītājs SIA “Pigu Latvia” finanšu gadā, kas ilga no 2022.gada 1.aprīļa līdz 2023.gada 31.martam, strādāja ar 35,07 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 13,9% mazāk nekā gadu iepriekš, vienlaikus kompānija cieta 573 371 eiro zaudējumus pretstatā peļņai gadu iepriekš.

“Pigu Latvia” reģistrēta 2005.gadā, un tās pamatkapitāls ir 3 735 984 eiro. Kompānijas vienīgais īpašnieks ir Lietuvas UAB “Pigu”.

“PHH Group” tika izveidota, kad “Pigu Group”, kurā iekļaujas arī “220.lv”, apvienojās ar Somijas “Hobby Hall”. “PHH Group” pārvalda e-veikalus un tirdzniecības platformas Somijā, Igaunijā, Latvijā un Lietuvā. Uzņēmuma grupā ir “220.lv”, “Pigu.lt”, “Kaup24.ee”, “Hansapost.ee” un “Hobbyhall.fi”.

Rakstīt komentāru

Lai atstātu komentāru, nepieciešams autorizēties
Komentāru nav.