Atpakaļ

“Latvijas pasts” aicina klientus atjaunot kontaktinformāciju

VAS “Latvijas pasts” aicina klientus atjaunot kontaktinformāciju, lai par sūtījumu saņemšanu varētu informēt adresātus ar īsziņām.

Klienti, kuri iepriekš pieteikušies “Latvijas pasta” e-aicinājumu saņemšanai un komunikācijai norādījuši mobilā tālruņa numuru, saņems īsziņas ar katrā no tām ietvertu individualizētu saiti datu atjaunošanai. Īsziņas tiks sūtītas no konta ar autorizētu “Latvijas pasta” lietotājvārdu “Pasts.lv”. Īsziņas saņēmējiem tiks lūgts apstiprināt identitāti.

Kompānijā norāda, ka, atjaunojot informāciju, ir būtiski norādīt arī faktisko adresi, uz kuru tiek saņemti sūtījumi, lai gadījumos, kad sūtījuma datos iztrūkst mobilā tālruņa numura, atbilstošo saņēmēju būtu iespējams identificēt pēc vārda un uzvārda, norādītās sūtījumu saņemšanas adreses un datubāzē iekļautā mobilā tālruņa numura.

Ja klientam nav pieejams elektroniskais paraksts, kontaktinformāciju var atjaunot arī tuvākajā pasta nodaļā, uzrādot pasi vai ID karti. Pasta nodaļās var pieteikties arī e-aicinājumu saņemšanai.

Savukārt klienti, kuri vēl nav pieteikušies e-aicinājumu saņemšanai, bet kuriem ir pieejams kvalificēts elektroniskais paraksts, e-aicinājumu saņemšanai var pieteikties arī elektroniski “Latvijas pasta” vietnē.

Ja adresātiem ir šaubas par īsziņu patiesumu, “Latvijas pasts” aicina autentiskumu pārbaudīt, sazinoties ar uzņēmuma klientu centru, zvanot uz tālruņa numuru 67008001 vai 27008001, rakstot uz “info@pasts.lv” vai rakstot sociālo mediju profilos.

“Latvijas pasts” nodrošina pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. “Latvijas pasts” ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā apmēram 2700 darbinieku.