Katrīna, Kate, Kadrija, Trīne, Katrīne
Iesūti
Atpakaļ

“Ecolines” no februāra atsāks tiešos reisus starp Rīgu un Sanktpēterburgu

SIA “Norma-A”, kas pasažieru pārvadājumus nodrošina ar zīmolu “Ecolines”, no 2024.gada 1.februāra atsāks tiešos autobusu reisus starp Rīgu un Sanktpēterburgu, apstiprināja “Ecolines” pārstāvji.

Vienlaikus kompānijā norādīja, ka autobuss no Rīgas uz Sanktpēterburgu kursēs reizi dienā, šķērsojot Krievijas robežu Luhamā, Igaunijā.

Savukārt autobusa atiešanas laiks no Rīgas plānots katru dienu plkst.20. Brauciens ilgs aptuveni 13 stundas un 40 minūtes.

Savukārt no Sanktpēterburgas autobuss kursēs katru dienu plkst.22.20, paredzot ceļā aptuveni 14 stundas un 15 minūtes, liecina informācija “Ecolines” mājaslapā.

Tāpat kompānijā skaidroja, ka līdz šim īstenotie reisi ar pārsēšanos Tallinā ir apgrūtināti Ivangorodas robežšķērsošanas punkta starp Krieviju un Igauniju dēļ, kuru no šā gada 1.februāra slēgs rekonstrukcijas darbu dēļ.

Tādējādi autobusi no Tallinas kursēs līdz Igaunijas ziemeļaustrumu pierobežai Narvā, kur pasažieri robežu varēs šķērsot ar kājām un tālāk doties ar autobusu, kas gaidīs Krievijas pusē, norādīja kompānijā.

“Ecolines” valdes priekšsēdētājs Andris Podgornijs sacīja, ka arī iepriekš kompānija nodrošināja reisus uz Sanktpēterburgu un turpinās to darīt.

“Vienīgā izmaiņa, kas patlaban mainās, ir Ivangorodas robežšķērsošanas punkta slēgšana,” uzsvēra Podgornijs.

Jau ziņots, ka Krievija šā gada janvāra sākumā oficiāli informējusi Igauniju, ka no 1.februāra robežšķērsošanas punkts Ivangorodā tiks slēgts autotransporta satiksmei, kā iemeslu minot rekonstrukciju, ko paredzēts turpināt līdz 2025.gada beigām.

Tāpat Igaunijas ārlietu ministrs Marguss Cahna iepriekš skaidroja, ka tas pārtrauks arī transportlīdzekļu kustību caur Igaunijas robežkontroles punktu Narvā, tomēr Narvas robežšķērsošanas punkts joprojām būs atvērts gājējiem.

Tas, ka Ivangorodas kontrolpunkts uz robežas ar Igauniju tiks slēgts rekonstrukcijai 2024.gada 1.februārī, kļuva zināms pagājušā gada novembra sākumā. Tomēr oficiāli par to Krievija informējusi Igauniju tikai šā gada sākumā.

Iepriekš ziņots, ka Ivangorodas robežšķērsošanas punktu rekonstrukcijai bija paredzēts slēgt jau 2023.gada pavasara beigās vai vasaras sākumā.

Informācija “Firmas.lv” liecina, ka 2022.gadā “Norma-A” apgrozījums bija 24,59 miljoni eiro, kas ir par 87,2% vairāk nekā gadu iepriekš, kamēr kompānijas peļņa pieauga 2,4 reizes – līdz 1,201 miljonam eiro.

Uzņēmums reģistrēts 1993.gadā, un tā pamatkapitāls ir 4 738 998 eiro. “Norma-A” kapitālā 82,17% pieder Igaunijas “Ecolines Estonia”, kamēr 9,86% īpašnieks ir Andris Podgornijs, bet 7,97% – Jegors Ribzāmens, kuri ir arī kompānijas patiesie labuma guvēji uz īpašumtiesību pamata caur “Ecolines Estonia”.