“Biļešu servisa” apgrozījums pērn pieaudzis par 80,9%
Gada pārskata vadības ziņojumā pausts, ka uzņēmuma darbību jau otro gadu būtiski ietekmēja politiskā situācija, ko izraisīja kara darbība Ukrainā. Lai gan daudzi pasākumi tika atcelti vai pārcelti, “Biļešu servisam” vajadzēja atrast labāko scenāriju, lai apmierinātu gan organizatoru, gan biļešu pircēju intereses, teikts ziņojumā.
Vadība atzīmē, ka pagājušajā gadā varēja novērot tendences, ka izklaides tirgus meklēja veidu, kā aizvietot iztrūkstošo Krievijas mākslinieku tirgus daļu. Tāpat ziņojumā minēts, ka biļešu pircēji daudz rūpīgāk izvērtējuši biļešu iegādi, ko var izskaidrot ar ierobežojumiem Covid-19 laikā, augsto inflāciju un vispārējo ekonomisko situāciju valstī.
Komentējot turpmāko attīstību, “Biļešu servisa” vadība norāda, ka, ņemot vērā AS “Piletilevi Group” paplašināšanos, iegādājoties biļešu tirdzniecības uzņēmumus Polijā, Čehijā un Rumānijā, uzņēmums cerīgi skatās uz sinerģiju, ko šāda kooperācija varētu nest Austrumeiropā.
Tāpat uzņēmuma vadība plāno attīstīt tiešsaistes biļešu tirdzniecības sistēmas funkcionalitāti, lai nodrošinātu daudz pievilcīgāku pakalpojumu gan organizatoriem, gan gala pircējiem, pausts ziņojumā.
“Biļešu serviss” 2022.gadā strādāja ar 1,105 miljonu eiro apgrozījumu un 365 757 eiro peļņu.
Uzņēmums reģistrēts 2000.gadā, un tā pamatkapitāls ir 28 450 eiro. “Biļešu serviss” īpašnieks ir Igaunijā reģistrētais “Piletilevi Group”.