Atpakaļ

“Food Union” zīmola “Kārums” trīs bezlaktozes biezpiena sieriņu izveidē investējis aptuveni 100 000 eiro.

“Food Union” zīmola “Kārums” vaniļas, aveņu un persiku bezlaktozes biezpiena sieriņu ar mazāk cukuru izstrādē un palaišanā tirgū investējis aptuveni 100 000 eiro, aģentūru LETA informēja uzņēmuma pārstāvji.

Uzņēmumā skaidro, ka jaunie produkti izveidoti, sekojot līdzi globālai tendencei samazināt cukura daudzumu pārtikas produktos, kā arī, lai piedāvātu plašākam cilvēku lokam piemērotu uztura alternatīvu.

Sākotnēji jaunie zīmola “Kārums” sieriņi būs pieejami Latvijā, tuvākajā laikā arī Lietuvā un Igaunijā, bet nākotnē “Food Union” tos plāno piedāvāt arī eksporta tirgos.

Jau ziņots, ka “Food Union” koncerna apgrozījums 2023.gadā palielinājies par 12% un bija 150,2 miljoni eiro, bet koncerna zaudējumi samazinājās 4,2 reizes līdz vienam miljonam eiro.

“Food Union” uzņēmumu grupā ir Latvijas “Valmieras piens” un “Rīgas piena kombināts”, kas 2020.gada februārī pievienoja “Rīgas piensaimnieku”, tāpat grupā ir saldējuma ražotājs Igaunijā “Premia”, saldējuma ražotājs Dānijā “Premier Is” un saldējuma izplatītājs “Hjem Is”, saldējuma ražotājs Norvēģijā “Isbjrn Is”, kā arī saldējuma ražotājs Rumānijā “Alpin57Lux”.”Food Union” ir arī divas piena produktu un bērnu pārtikas ražotnes Ķīnā.

Rakstīt komentāru

Lai atstātu komentāru, nepieciešams autorizēties
Komentāru nav.