Atpakaļ

“airBaltic” ievieš jaunu mobilo lietotni

Latvijas nacionālā aviokompānija “airBaltic” ieviesusi jaunu mobilo lietotni, informēja “airBaltic” pārstāvji.

“airBaltic” norāda, ka jaunā lietotne ir izstrādāta, lai “airBaltic” klientiem ceļošana kļūtu vēl ērtāka. Lietotnē gaidāmo lidojumu informāciju atspoguļo vienuviet, kā arī lietotnē ir pieejamas digitālās iekāpšanas kartes.

Mobilā lietotne savlaicīgi paziņos būtisku informāciju par lidojumu, piemēram, reģistrēšanās sākumu un citiem svarīgiem jaunumiem, kā arī ir uzlabota “airBaltic Club” sadaļa.

Jaunā “airBaltic” lietotne aizstāj iepriekšējo “airBaltic Club” lietotni, kuru ik gadu izmantoja vairāk nekā 250 000 lietotāju.

“airBaltic” prezidents un izpilddirektors Martins Gauss norāda, ka lidsabiedrība turpinās attīstīt lietotni, lai nākotnē nodrošinātu vēl vairāk funkciju.

“airBaltic” pagājušajā gadā pārvadāja 4,536 miljonus pasažieru, kas ir par 35,7% vairāk nekā 2022.gadā, un veica 44 100 lidojumu, kas ir par 18,3% vairāk nekā gadu iepriekš.

Tāpat ziņots, ka “airBaltic” auditētais apgrozījums pagājušajā gadā bija 664,289 miljonu eiro apmērā, kas ir par 33,2% vairāk nekā 2022.gadā, kā arī kompānija guva peļņu 33,852 miljonu eiro apmērā pretstatā zaudējumiem gadu iepriekš.

Latvijas valstij pieder 97,97% “airBaltic” akciju, bet finanšu investoram, Dānijas uzņēmējam Larsam Tūsenam piederošajam “Aircraft Leasing 1” – 2,03%.