Atpakaļ

Apgrozījums “Stockmann” veikalos Baltijā pirmajā ceturksnī sarucis līdz 16,2 miljoniem eiro

Apgrozījums “Stockmann” veikalos Baltijā pirmajā ceturksnī bija 16,2 miljoni eiro salīdzinājumā ar 16,6 miljonu eiro apgrozījumu janvārī-martā pērn, liecina “Nasdaq” Helsinku biržā publiskotais Somijas mazumtirgotāja “Lindex” neauditētais pārskats.

Baltijas valstu segmenta ieņēmumi veidoja 27% no visa “Stockmann” apgrozījuma.

Visu “Stockmann” veikalu apgrozījums gada pirmajos trīs mēnešos bija 59,8 miljoni eiro, kas ir par 3,9% mazāk nekā šajā laika periodā pagājušajā gadā.

Tiešsaistes veikala apgrozījums veidoja 10,9% no kopējā “Stockmann” apgrozījuma, kas ir par 0,7 procentpunktiem vairāk nekā attiecīgajā periodā 2024.gadā. Apgrozījums internetā šogad pirmajā ceturksnī salīdzinājumā ar pagājušā gada pirmajiem trim mēnešiem pieaudzis par 2,2%.

Uzņēmumā kā galveno iemeslu ieņēmumu kritumam norādīja patērētāju pārliecības samazināšanos, kas ietekmēja tirdzniecību, jo īpaši modes preču pārdošanā, kas ir “Stockmann” lielākā kategorija.

“Stockmann” bruto peļņa pirmajā ceturksnī samazinājās par 0,1 miljonu eiro līdz 26,4 miljoniem eiro.

Savukārt visas “Lindex Group”, kurā ietilpst zīmoli “Stockmann” un “Lindex”, apgrozījums šogad pirmajā ceturksnī bija 186 miljoni eiro, kas ir par 3,5% mazāk nekā janvārī-martā pērn. Aplūkotajā periodā koncerns strādāja ar 20,2 miljonu eiro zaudējumiem salīdzinājumā ar 15,4 miljonu eiro zaudējumiem pagājušā gada attiecīgajā periodā.

Marta beigās “Stockmann” bija astoņi universālveikali un viens tiešsaistes veikals. Helsinkos ir divi “Stockmann” veikali, bet Vantā, Espo, Turku, Tamperē, Rīgā un Tallinā ir pa vienam veikalam. Tiešsaistes veikals apkalpo pircējus Somijā, Igaunijā un Latvijā.