Atpakaļ

“DPD Latvija” apgrozījums pērn palielinājies par 10,6%

Sūtījumu piegādes uzņēmuma SIA “DPD Latvija” apgrozījums pagājušajā gadā bija 29,741 miljons eiro, kas ir par 10,6% vairāk nekā gadu iepriekš, savukārt kompānijas peļņa samazinājās 2,5 reizes un bija 345 786 eiro, liecina informācija “Firmas.lv”.

Kompānijas gada pārskata vadības ziņojumā skaidrots, ka pērn “DPD Latvija” turpināja iesākto attiecībā uz paku skapju tīkla infrastruktūras nostiprināšanu, uzstādot papildu 44 automatizētos sūtījumu nosūtīšanas un saņemšanas termināļus.

Vienlaikus “DPD Latvija” pērn par vairāk nekā 20% palielināja apstrādāto un piegādāto sūtījumu apmērus, tādējādi nodrošinot apgrozījuma pieaugumu. Savukārt peļņas samazinājumu pērn ietekmēja pieaugošās pakalpojuma nodrošināšanas izmaksas, kā arī vidējās sūtījuma cenas samazināšanās, teikts ziņojumā.

Ziņojumā minēts, ka “DPD Latvija” turpmākā attīstība tiek vērtēta pozitīvi, ņemot vērā e-komercija segmenta attīstības iespējas. “DPD Latvija” šogad turpinās realizēt sūtījumu apstrādes un piegādes procesu efektivizāciju, kā arī stingrākus izmaksu kontroles mehānismus, lai uzlabotu un stiprinātu uzņēmuma pozīcijas un tirgus daļas stratēģiski svarīgos segmentos.

“DPD Latvija” pārstāvji aģentūru LETA informēja, ka piegādāto sūtījumu skaits pērn veidoja 7,54 miljonus, kas ir par 21,5% vairāk nekā gadu iepriekš.

“DPD Latvija” valdes priekšsēdētājs Jānis Grants norāda, ka uzņēmums pērn uzrādīja izaugsmi visos klientu segmentos, tostarp B2B (“business-to-business”) sektorā piegāžu apmēri palielinājās par vairāk nekā 10%, bet B2C (“business-to-customer”) segmentā pieaugumu sekmēja jaunas sadarbības gan ar vietējiem uzņēmumiem, gan jauniem pārrobežu partneriem. Savukārt C2C (“consumer-to-consumer”) sūtījumu apmērs pērn pieauga par vairāk nekā 20%.

Vienlaikus “DPD Latvija” pērn veica ieguldījumus klientu pieredzes uzlabošanai digitālajā vidē, tostarp tika izstrādāti un ieviesti ērtāki piegādes un paziņošanas risinājumi, ieviesta mobilā lietotne “myDPD”, kā arī jauna lojalitātes sistēma.

Tāpat pērn turpināta kompānijas attīstība starptautiskajā līmenī – paplašināts pārrobežu sadarbības tīkls, sākot partnerību ar vairākiem atpazīstamiem globālās e-komercijas zīmoliem. Tādējādi uzņēmumiem tagad ir iespēja nodrošināt ātrāku piegādi Latvijas iedzīvotājiem, kuri iepērkas ārvalstu internetveikalos, atzīmē kompānijas pārstāvji.

2025.gadā “DPD Latvija” plāno paplašināt autoparku ar jauniem elektrobusiem, palielināt paku skapju skaitu un investēt inovatīvās tehnoloģijās, kas ļaus palielināt sūtījumu apstrādes jaudu, mazināt cilvēcisko kļūdu riskus, kā arī stiprināt uzņēmuma ilgtspējas risinājumus. Tāpat īpaša uzmanība tiks veltīta pārrobežu sūtījumu apmēru palielināšanai.

“DPD Latvija” 2023.gadā strādāja ar 26,894 miljonu eiro apgrozījumu un 847 872 eiro peļņu.

Uzņēmums reģistrēts 1998.gadā, un tā pamatkapitāls ir 266 136 eiro. “DPD Latvija” pieder Francijā reģistrētai kompānijai “Geopost”.

Rakstīt komentāru

Lai atstātu komentāru, nepieciešams autorizēties
Komentāru nav.