Atpakaļ

“Food Union” ieguldījis 2,2 miljonus eiro zīmola “Kārums” biezpiena sieriņu iepakošanas automatizēšanā

“Food Union” ieguldījis 2,2 miljonus eiro AS “Rīgas piena kombināts” zīmola “Kārums” biezpiena sieriņu iepakošanas automatizēšanā, aģentūru LETA informēja uzņēmuma pārstāvji.

Tāpat projektā līdz gada beigām plānots izvietot līdzīgas sistēmas arī “Rīgas piena kombināta” svaigo produktu un saldējuma cehos. Projekts realizēts, lai paātrinātu un uzlabotu produktu iepakošanas darbus, kas līdz šim noritēja ar rokām.

“Food Union” vadītājs Latvijā un Eiropā Artūrs Čirjevskis atzīmē, ka jaunā tehnika stundā uz paletēm var salikt 900 kastes ar biezpiena sieriņiem un tās nestspēja ir līdz 180 kilogramiem.

Projekta noslēgumā palielināsies “Food Union” darba ražīgums, kas sekmēs uzņēmuma produktu eksportu, tostarp saldējuma, biezpiena sieriņu un krēmsiera.

“Food Union” koncerna apgrozījums 2023.gadā palielinājies par 12% un bija 150,2 miljoni eiro, savukārt koncerna zaudējumi samazinājās 4,2 reizes līdz vienam miljonam eiro.

Uzņēmumu grupā ir Latvijas “Valmieras piens” un “Rīgas piena kombināts”, kas 2020.gada februārī pievienoja “Rīgas piensaimnieku”, tāpat grupā ir saldējuma ražotājs Igaunijā “Premia”, saldējuma ražotājs Dānijā “Premier Is” un saldējuma izplatītājs “Hjem Is”, saldējuma ražotājs Norvēģijā “Isbjrn Is”, saldējuma ražotājs Rumānijā “Alpin57Lux”.”Food Union” ir arī divas piena produktu un bērnu pārtikas ražotnes Ķīnā.

Rakstīt komentāru

Lai atstātu komentāru, nepieciešams autorizēties
Komentāru nav.