“Food Union” saldējuma “Karlsons” vizuālās identitātes uzlabošanā un jaunas garšas izveidē investējis 80 000 eiro
“Food Union” pārstāvji norāda, ka zīmola klāsts papildināts ar trešo saldējumu, kurš pārklāts ar dzērveņu ievārījumu, kā arī uzlabota “Karlsons” vizuālā identitāte, izveidojot jaunu zīmola logotipu un uzlabojot saldējuma iepakojuma dizainu.
“Food Union” saldējuma zīmolu vadītājs Ģirts Liniņš atzīmē, ka 2024.gada pirmajā pusgadā uzņēmums realizējis par 49% vairāk “Karlsons” saldējumus nekā līdzvērtīgā laika periodā pērn.
“Food Union” koncerna apgrozījums 2023.gadā palielinājies par 12% un bija 150,2 miljoni eiro, savukārt koncerna zaudējumi samazinājās 4,2 reizes līdz vienam miljonam eiro.
Uzņēmumu grupā ir Latvijas “Valmieras piens” un “Rīgas piena kombināts”, kas 2020.gada februārī pievienoja “Rīgas piensaimnieku”, tāpat grupā ir saldējuma ražotājs Igaunijā “Premia”, saldējuma ražotājs Dānijā “Premier Is” un saldējuma izplatītājs “Hjem Is”, saldējuma ražotājs Norvēģijā “Isbjrn Is”, saldējuma ražotājs Rumānijā “Alpin57Lux”.”Food Union” ir arī divas piena produktu un bērnu pārtikas ražotnes Ķīnā.