Atpakaļ

“Iļģuciema” kvasa ražotāja apgrozījums pērn pieaudzis par 4,1%

Pārtikas produktu ražotājs SIA “Ilgezeem”, kas strādā ar zīmolu “Iļģuciems”, pagājušajā gadā strādāja ar 6,448 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 4,1% vairāk nekā gadu iepriekš, bet kompānijas zaudējumi pieauga 5,8 reizes un bija 48 375 eiro, liecina “Firmas.lv” publiskotā informācija.

Gada pārskata vadības ziņojumā teikts, ka 2024.gadā “Ilgezeem” kopējie ražošanas apmēri salīdzinājumā ar 2023.gadu pieauga par 5%, sasniedzot gandrīz 6300 tonnu. Tostarp medalus un sidra apjoms palielinājās par 10%, bezalkoholisko dzērienu – par 5%, bet klasiskā alus – par 4%.Tāpat būtiski pieauga pārdošanas apmēri kompānijas veikalu tīklā, veidojot gandrīz 26% no kopējā apgrozījuma.

“Ilgezeem” vadība arī atzīmē, ka pērn algu izmaksas palielinājās par 18,4%, sasniedzot 1,729 miljonus eiro. Izmaksu pieaugums saistīts ar minimālās algas palielinājumu un indeksāciju, kas nepieciešama kvalificēta personāla saglabāšanai.

Vadības ziņojumā norādīts, ka šogad uzņēmuma galvenais mērķis ir samazināt izmaksas un palielināt pārdošanas apjomu. Šogad kompānija neplāno investēt ražošanā, jo nepieciešams optimizēt personāla izmaksas, lai samazinātu algu izmaksas.

Kā norāda uzņēmuma vadība, lai sekmētu pārdošanas pieaugumu, plānots attīstīt “Ilgezeem” veikalu tīklu, tostarp izmantojot franšīzi, pārējo pārdošanas kanālu attīstību, jaunu tirgu meklēšanu, kā arī apsvērt iespēju paaugstināt produktu cenas.

2023.gadā “Ilgezeem” strādāja ar 6,193 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 10,8% vairāk nekā gadu iepriekš, savukārt kompānijas zaudējumi saruka vairākkārt un bija 8313 eiro.

Kompānija reģistrēta 1995.gadā, un tās pamatkapitāls ir 2800 eiro. “Ilgezeem” vienādās daļās pieder Robertam Volfam un Viktoram Ogņanovam. Uzņēmums ražo tomātu mērces, kečupus, sinepes, majonēzes, bezalkoholiskos dzērienus, tostarp “Iļģuciema” kvasu, “Iesala dzērienu”, “Veselības dzērienu”, kā arī alus dzērienus, tai skaitā medalu, klasisko alu un sidru.