Atpakaļ

Par Ventspils Izglītības pārvaldes vadītāju iecelta Jana Bakanauska

Ceturtdien, 17. novembrī, Ventspils valstspilsētas pašvaldības dome apstiprināja Janas Bakanauskas iecelšanu Ventspils valstspilsētas pašvaldības iestādes “Ventspils Izglītības pārvalde” vadītāja amatā.

Ventspils valstspilsētas pašvaldības iestādes “Ventspils Izglītības pārvalde” pārziņā ir 22 struktūrvienības – deviņas vispārējās izglītības iestādes (skolas), deviņas pirmsskolas izglītības iestādes (bērnudārzi), četras interešu izglītības iestādes un vairāk nekā viens tūkstotis darbinieku.

Komisija pretendentu atlasei uz Ventspils valstspilsētas pašvaldības iestādes “Ventspils Izglītības pārvalde” vadītāja amatu, nolūkā izvēlēties piemērotāko pretendentu, tika izveidota un apstiprināta Ventspils valstspilsētas pašvaldības domes 2022. gada 30. augusta sēdē.

Uz Izglītības pārvaldes vadītāja amata konkursu tika saņemti astoņi pretendentu pieteikumi. Cilvēkresursu atlase notika divās kārtās. Pirmās kārtas ietvaros tika izvērtēta pretendentu atbilstība konkursa nolikumā izvirzītajām prasībām: izglītība, pieredze un valodas prasmes. Otrās kārtas ietvaros uz darba intervijām tika uzaicināti 4 pirmās kārtas prasībām atbilstošie pretendenti. Konkursa komisijas locekļu sniegto individuālo vērtējumu rezultātā par atbilstošāko kandidātu atzīta Jana Bakanauska.

J. Bakanauska 1993. gadā Latvijas Universitātes Ģeogrāfijas fakultātē ir ieguvusi maģistra grādu ģeogrāfijā ar kvalifikāciju – pasniedzējs, savukārt 1998. gadā Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības augstskolā iegūts pedagoģijas zinātņu maģistra grāds. J. Bakanauskai ir 35 gadu darba pieredze izglītības darbā, tai skaitā 23 gadu darba pieredze izglītības vadības darbā kā V. Plūdoņa Kuldīgas ģimnāzijas direktora vietniece, vēlāk tās direktore, savukārt no 2019. gada pildot Ventspils Izglītības pārvaldes vadītājas vietnieces izglītības jautājumos amata pienākumus.

J. Bakanauska pārzina nozares normatīvos aktus, orientējas esošajā situācijā izglītības jomā valstī, kā arī pārzina izglītības satura, attīstības un politikas plānošanas jautājumus.