Atpakaļ

Ventspilī profesionālās pilnveides kursu apliecību ieguvuši 99 pirmsskolas skolotāju palīgi

Ventspilī profesionālās pilnveides kursu apliecību ieguvuši 99 pirmsskolas skolotāju palīgi, informēja Ventspils Izglītības pārvaldes vadītāja Jana Bakanauska.

No šī gada 25.augusta līdz 23.novembrim Ventspils pirmsskolas izglītības iestādē “Zvaigznīte” norisinājās Ventspils pirmsskolas skolotāju palīgu profesionālās pilnveides apmācības “Skolotāju palīgu iesaiste pirmsskolas pedagoģiskajā procesā”.

Kopumā tika organizētas piecas skolotāju palīgu grupas, kur katrā grupā piedalījās ap 20 skolotāju palīgiem no visām Ventspils pirmsskolas izglītības iestādēm. Kopā profesionālās pilnveides kursu apliecību ieguva 99 pirmsskolas skolotāju palīgi.

Profesionālās pilnveides kursu lektori bija Ventspils pirmsskolas izglītības iestādes “Zvaigznīte” vadītājas vietniece izglītības jomā Inita Frīzendorfa, Ventspils pirmsskolas izglītības iestādes “Rūķītis” pirmsskolas izglītības pedagoģe Baiba Brauna, kā arī Ventspils pirmsskolas izglītības iestādes “Varavīksne” vadītājas vietniece izglītības jomā, Ventspils pirmsskolu mācību jomu koordinatore Kristīne Seržante.

Programmas mērķis bija pilnveidot mērķgrupas dalībnieku komunikācijas prasmes un profesionālās iemaņas, kā arī sniegt praktisku profesionālu atbalstu pirmsskolas pedagogiem ikdienas pedagoģiskā procesā.

Pirmsskolas izglītības iestādēs, organizējot uz kompetenču mācību satura principiem balstītu pedagoģisko procesu, ir nepieciešami skolotāju palīgi, kuri spēj darboties ikdienas mācību procesā kā atbalsta personas izglītojamiem un pedagogiem, tādēļ kursos tika aktualizētas skolotāju palīgu zināšanas par savstarpējās komunikācijas prasmēm, par bērna labsajūtas jautājumiem, par mācību vides jautājumiem un par skolotāju palīgu un skolotāju savstarpējo sadarbību.

Bakanauska informē, ka kursu noslēgumā saņemtais skolotāju palīgu programmas novērtējums liecina, ka skolotāju palīgi guvuši vērtīgas atziņas par bērna labsajūtas veicināšanas jautājumiem, par savstarpējās komunikācijas un konfliktu risināšanas prasmēm.

Pozitīvi skolotāju palīgi novērtēja iespēju, kursu laikā satikties un piedalīties kopējās diskusijās ar kolēģiem no citām pirmsskolas izglītības iestādēm.