Latvijā apmeklētākā interneta vietne aprīlī bija “delfi.lv”
Otrajā vietā ierindojās “inbox.lv” ar 789 760 apmeklējumiem, savukārt trešo vietu ieņēma portāls “tvnet.lv” ar 760 256 apmeklējumiem.
Ceturtajā vietā aprīlī starp apmeklētākajām interneta vietnēm bija portāls “lsm.lv” ar 692 816 apmeklējumiem, piektajā – “tv3.lv”, kas apmeklēts 643 248 reižu.
Sestajā vietā ierindojās “jauns.lv”, kas apmeklēts 621 728 reižu, septītajā – “1188.lv”, kas apmeklēts 563 600 reizes, astotajā – “nra.lv” ar 541 568 apmeklējumiem, devītajā vietā bija “la.lv”, kas apmeklēts 538 336 reižu, bet desmitnieku noslēdza portāls “apollo.lv” ar 526 272 apmeklējumiem.
Starp tīmekļvietnēm, kas aprīlī apmeklētas no datoriem, pirmajā vietā bija “Google” ar 1,007 miljoniem apmeklējumu, seko “youtube.com” ar 654 352 apmeklējumiem, savukārt trešā apmeklētākā vietne no datoriem bija “facebook.com” ar 582 176 apmeklējumiem.
Topa ceturtajā vietā apmeklējumos no datora aprīlī bija “inbox.lv” – šī tīmekļvietne apmeklēta 537 456 reižu, piektajā vietā bija “swedbank.lv” ar 440 784 apmeklējumiem, savukārt sestajā vietā ar 354 800 skatījumiem bija “whatsapp.com”.
Septīto vietu ar 352 768 skatījumiem ieņēma “wikipedia.org”, astoto – “delfi.lv” ar 351 008 skatījumiem no datoriem, devīto – “ss.com” ar 341 056 apmeklējumiem, bet desmitnieku noslēdza portāls “e-klase.lv” ar 313 120 apmeklējumiem.
Aprīlī no mediju grupām visvairāk lietotāju sasniegusi “Tvnet” grupa, kuru izmantojuši 872 464 lietotāji jeb 58% Latvijas interneta lietotāju.
Otrajā vietā aprīlī ierindojās “Delfi” grupa ar 858 352 lietotājiem jeb 57% interneta lietotājiem. Trešajā vietā no mediju grupām aprīlī bija “Inbox” grupa ar 801 920 jeb 53% interneta lietotājiem.
Ceturtajā vietā no mediju grupām bija “la.lv/TV24” grupa, piektajā – “tv3 grupa”, sestajā vietā bija “Rīgas viļņi” grupa, septītajā vietā – “Santa” grupa, bet astotajā vietā aprīlī ierindojās “Latvijas Vēstneša” grupa.
“Gemius” datu apkopojums veidots, balstoties uz iedzīvotāju, kuri ir vecumā no septiņiem gadiem līdz 74 gadiem, auditorijas lielumu interneta lapās, kas tās apmeklējuši, pieslēdzoties internetam no Latvijas teritorijas, izmantojot datorus, mobilos telefonus un planšetdatorus. Topā iekļautas tās interneta lapas, kas aprīlī piedalījās “gemiusAudience” pētījumā.
Kopējās un mobilās statistikas dati atspoguļo skriptēto lapu apmeklējumu, bet apmeklējumā no datoriem iekļautas arī neskriptētās vietnes. “gemiusAudience” pētījums tiek veikts, balstoties uz metodoloģiju, kas nodrošina iespēju konstatēt reālo apmeklētāju skaitu, nevis sīkdatnes (cookies) vai IP adresi.