Atpakaļ

Latvijā apmeklētākā interneta vietne augustā bija “delfi.lv”

Apmeklētākā interneta vietne Latvijā augustā bija “delfi.lv”, kas skatīta 753 300 reizes – par 47 000 mazāk nekā mēnesi iepriekš, liecina starptautiskā interneta pētījumu un tehnoloģiju uzņēmuma “Gemius” publicētie jaunākie dati.

Otrajā vietā ar 741 200 skatījumiem ierindojās vietne “inbox.lv”, bet trešajā vietā ar 722 100 skatījumiem – portāls “tvnet.lv”.

Par pozīciju augstāk, uz ceturto vietu, pavirzījies portāls “lsm.lv”, sasniedzot 639 700 skatījumus. Savukārt TOP5 noslēdz vietne “tv3.lv” ar 622 900 skatījumiem.

Ievērojamākie auditorijas kāpumi novērojami vietnei “salidzini.lv”, kura augustā sasniegusi par 22 200 vairāk lietotāju, proti tā skatīta 306 800 reižu. Tāpat arī kāpums novērojams portālam “andelemandele.lv”, auditorijai pieaugot par 19 100 lietotāju un sasniedzot 214 700 lietotāju.

Tikmēr lielākie auditorijas kritumi novērojami vietnei “1188.lv”, sasniedzot par 60 700 mazāk lietotāju – 508 400, vietnei “bilesuparadize.lv” ar 21 000 lielu auditorijas sarukumu – sasniegti 194 200 lietotāju, kā arī portālam “liepajniekiem.lv”, ko apmeklēja par 20 000 mazāk lietotāju – 190 000.

“Gemius” apkopotā informācija liecina, ka augustā no mobilajām ierīcēm – viedtālruņiem un planšetdatoriem, tai skaitā lietojot vietnes mobilo aplikāciju, visvairāk apmeklēts portāls “delfi.lv”, kuram mēneša laikā bija 695 000 apmeklējumu, kam seko portāls “tvnet.lv” ar 684 100 apmeklējumiem, taču trešo vietu ieņem portāls “tv3.lv” ar 586 500 apmeklējumiem.

Topa ceturtajā vietā apmeklējumos no viedierīcēm ierindojās portāls “lsm.lv”, kas augustā apmeklēts 558 900 reižu, bet piektajā vietā augustā bija portāls “jauns.lv”, sasniedzot 552 800 lietotājus.

Starp tīmekļvietnēm, kas augustā apmeklētas no datoriem, pirmajā vietā bija “Google” ar 935 700 apmeklējumiem, kam seko “youtube.com” ar 591 100 apmeklējumiem, bet trešajā vietā ierindojas “facebook.com” ar 523 600 apmeklējumiem.

Topa ceturtajā vietā apmeklējumos no datora augustā bija “inbox.lv” – šī tīmekļvietne apmeklēta 506 900 reižu, bet piektajā vietā ierindojās “swedbank.lv” sasniedzot 392 200 lietotājus.

Mediju grupu topā uz līdera pozīciju pakāpusies “Tvnet” grupa, kuru izmantojuši 836 500 lietotāji un 56% Latvijas interneta lietotāju. Otrajā vietā augustā ierindojās “Delfi” mediju grupa, sasniedzot 802 300 lietotājus un 54% Latvijas interneta lietotāju. Savukārt trešajā vietā ierindojas “Inbox” mediju grupa, augustā sasniedzot 751 200 lietotājus un 50% Latvijas interneta lietotāju.

Ceturtajā vietā no mediju grupām augustā bija “TV3” mediju grupa, sasniedzot 622 900 lietotājus jeb 42% Latvijas interneta lietotāju, bet piektajā vietā ar 590 000 apmeklējumiem ierindojās “Rīgas Viļņi” mediju grupa, sasniedzot 39% Latvijas interneta lietotāju.

“Gemius” datu apkopojums veidots, balstoties uz iedzīvotāju, kuri ir vecumā no septiņiem līdz 74 gadiem, auditorijas lielumu interneta lapās, kuri tās apmeklējuši, pieslēdzoties internetam no Latvijas teritorijas, izmantojot datorus, mobilos telefonus un planšetdatorus. Topā iekļautas tās interneta lapas, kas martā piedalījās “gemiusAudience” pētījumā.

Kopējās un mobilās statistikas dati atspoguļo skriptēto lapu apmeklējumu, bet apmeklējumā no datoriem iekļautas arī neskriptētās vietnes. “gemiusAudience” pētījums tiek veikts, balstoties uz metodoloģiju, kas nodrošina iespēju konstatēt reālo apmeklētāju skaitu, nevis sīkdatnes (cookies) vai IP adresi.

Rakstīt komentāru

Lai atstātu komentāru, nepieciešams autorizēties
Komentāru nav.