Latvijā apmeklētākā interneta vietne novembrī bija “delfi.lv”
Otrajā vietā ierindojās “inbox.lv” ar 758 288 apmeklējumiem, savukārt trešo vietu ieņēma portāls “tvnet.lv” ar 729 936 apmeklējumiem.
Ceturtajā vietā novembrī starp apmeklētākajām interneta vietnēm bija portāls “lsm.lv” ar 662 784 apmeklējumiem, bet piektajā – portāls “tv3.lv”, kas apmeklēts 642 112 reizes.
Sestajā vietā ierindojās “jauns.lv”, kas apmeklēts 633 360 reižu, septītajā – “la.lv”, kas apmeklēts 549 424 reizes, astotajā – “nra.lv” ar 542 560 apmeklējumiem, devītajā vietā bija “1188.lv”, kas apmeklēts 534 000 reižu, bet desmitnieku noslēdza portāls “apollo.lv” ar 506 272 apmeklējumiem.
Starp tīmekļvietnēm, kas novembrī apmeklētas no datoriem, pirmajā vietā bija “Google” ar 947 776 apmeklējumiem, seko “youtube.com” ar 643 040 apmeklējumiem, savukārt trešā apmeklētākā vietne no datoriem bija “facebook.com” ar 528 000 apmeklējumu.
Topa ceturtajā vietā apmeklējumos no datora novembrī bija “inbox.lv” – šī tīmekļvietne apmeklēta 516 656 reizes, piektajā vietā bija “swedbank.lv” ar 399 984 apmeklējumiem, savukārt sestajā vietā ar 378 192 skatījumiem bija “whatsapp.com”.
Septīto vietu ar 319 152 skatījumiem ieņēma “defi.lv”, astoto – “ss.com” ar 300 896 skatījumiem no datoriem, devīto – “wikipedia.org” ar 297 744 apmeklējumiem, bet desmitnieku noslēdza “e-klase.lv” ar 281 424 apmeklējumiem.
“Gemius” apkopotā informācija liecina, ka novembrī no mobilajām ierīcēm – viedtālruņiem un planšetdatoriem – visvairāk apmeklēts portāls “delfi.lv”, kuram mēneša laikā bija 727 936 apmeklējumi, otrajā vietā ierindojās “tvnet.lv” ar 696 144 apmeklējumiem, bet trešajā vietā bija “tv3.lv” ar 602 384 apmeklējumiem.
Novembrī no mediju grupām visvairāk lietotāju sasniegusi “Tvnet” grupa, kuru izmantojuši 851 632 lietotāji jeb 57% no Latvijas interneta lietotājiem. Otrajā vietā novembrī ierindojās “Delfi” grupa ar 839 968 lietotājiem jeb 56% interneta lietotāju, savukārt trešajā vietā no mediju grupām novembrī bija “Inbox” grupa ar 767 936 jeb 52% interneta lietotāju.
Ceturtajā vietā no mediju grupām bija “la.lv/TV24”, piektajā – “tv3 grupa”, sestajā vietā bija “Rīgas viļņi” grupa, septītajā vietā – “Santa” grupa, bet astotajā vietā novembrī ierindojās “Latvijas vēstnesis” grupa.
“Gemius” datu apkopojums veidots, balstoties uz iedzīvotāju vecumā no septiņiem gadiem līdz 74 gadiem auditorijas lielumu interneta lapās, kuri tās apmeklējuši, pieslēdzoties internetam no Latvijas teritorijas, izmantojot datorus, mobilos telefonus un planšetdatorus.
Kopējās un mobilās statistikas dati atspoguļo skriptēto lapu apmeklējumu, bet apmeklējumā no datoriem iekļautas arī neskriptētās vietnes. “gemiusAudience” pētījums tiek veikts, balstoties uz metodoloģiju, kas nodrošina iespēju konstatēt reālo apmeklētāju skaitu, nevis sīkdatnes (cookies) vai IP adresi.