Latvijā apmeklētākā interneta vietne oktobrī bija “inbox.lv”
Otrajā vietā ierindojās “delfi.lv” ar 750 352 apmeklējumiem, savukārt trešo vietu ieņēma portāls “tvnet.lv” ar 739 648 apmeklējumiem.
Ceturtajā vietā oktobrī starp apmeklētākajām interneta vietnēm bija portāls “lsm.lv” ar 684 560 apmeklējumiem, bet piektajā – portāls “tv3.lv”, kas apmeklēts 646 864 reizes.
Sestajā vietā ierindojās “jauns.lv”, kas apmeklēts 641 792 reizes, septītajā – “1188.lv”, kas apmeklēts 610 208 reizes, astotajā – “la.lv” ar 547 472 apmeklējumiem, devītajā vietā bija “nra.lv”, kas apmeklēts 545 600 reižu, bet desmitnieku noslēdza portāls “apollo.lv” ar 522 960 apmeklējumiem.
Starp tīmekļvietnēm, kas oktobrī apmeklētas no datoriem, pirmajā vietā bija “Google” ar 945 520 apmeklējumiem, seko “youtube.com” ar 625 728 apmeklējumiem, savukārt trešā apmeklētākā vietne no datoriem bija “facebook.com” ar 556 928 apmeklējumiem.
Topa ceturtajā vietā apmeklējumos no datora oktobrī bija “inbox.lv” – šī tīmekļvietne apmeklēta 526 544 reizes, piektajā vietā bija “swedbank.lv” ar 397 248 apmeklējumiem, savukārt sestajā vietā ar 379 696 skatījumiem bija “whatsapp.com”.
Septīto vietu ar 3321 104 skatījumiem ieņēma “wikipedia.org”, astoto – “e-klase.lv” ar 317 184 skatījumiem no datoriem, devīto – “delfi.lv” ar 312 400 apmeklējumiem, bet desmitnieku noslēdza “microsoft.com” ar 284 864 apmeklējumiem.
“Gemius” apkopotā informācija liecina, ka oktobrī no mobilajām ierīcēm – viedtālruņiem un planšetdatoriem – visvairāk apmeklēts portāls “tvnet.lv”, kuram mēneša laikā bija 701 984 apmeklējumi, otrajā vietā ierindojās “delfi.lv” ar 701 104 apmeklējumiem, bet trešajā vietā bija “lsm.lv” ar 6119 008 apmeklējumiem.
Oktobrī no mediju grupām visvairāk lietotāju sasniegusi “Tvnet” grupa, kuru izmantojuši 859 136 lietotāji jeb 58% no Latvijas interneta lietotājiem. Otrajā vietā oktobrī ierindojās “Delfi” grupa ar 818 128 lietotājiem jeb 55% interneta lietotāju, savukārt trešajā vietā no mediju grupām oktobrī bija “Inbox” grupa ar 771 792 jeb 52% interneta lietotāju.
Ceturtajā vietā no mediju grupām bija “la.lv/TV24”, piektajā – “tv3 grupa”, sestajā vietā bija “Rīgas viļņi” grupa, septītajā vietā – “Santa” grupa, bet astotajā vietā oktobrī ierindojās “Latvijas vēstnesis” grupa.
“Gemius” datu apkopojums veidots, balstoties uz iedzīvotāju vecumā no septiņiem gadiem līdz 74 gadiem auditorijas lielumu interneta lapās, kuri tās apmeklējuši, pieslēdzoties internetam no Latvijas teritorijas, izmantojot datorus, mobilos telefonus un planšetdatorus. Topā iekļautas tās internetlapas, kas oktobrī piedalījās “gemiusAudience” pētījumā.
Kopējās un mobilās statistikas dati atspoguļo skriptēto lapu apmeklējumu, bet apmeklējumā no datoriem iekļautas arī neskriptētās vietnes. “gemiusAudience” pētījums tiek veikts, balstoties uz metodoloģiju, kas nodrošina iespēju konstatēt reālo apmeklētāju skaitu, nevis sīkdatnes (cookies) vai IP adresi.