Latvijā apmeklētākā interneta vietne septembrī bija “inbox.lv”
Otrajā vietā ierindojās “delfi.lv” ar 717 008 apmeklējumiem, savukārt trešo vietu ieņēma portāls “tvnet.lv” ar 698 624 apmeklējumiem.
Ceturtajā vietā septembrī starp apmeklētākajām interneta vietnēm bija portāls “lsm.lv” ar 631 728 apmeklējumiem, bet piektajā – portāls “tv3.lv”, kas apmeklēts 624 688 reižu.
Sestajā vietā ierindojās “jauns.lv”, kas apmeklēts 592 112 reizes, septītajā – “1188.lv”, kas apmeklēts 517 136 reizes, astotajā – “la.lv” ar 481 184 apmeklējumiem, devītajā vietā bija “nra.lv”, kas apmeklēts 480 080 reizes, bet desmitnieku noslēdza portāls “apollo.lv” ar 473 776 apmeklējumiem.
Starp tīmekļvietnēm, kas septembrī apmeklētas no datoriem, pirmajā vietā bija “Google” ar 963 040 apmeklējumiem, seko “youtube.com” ar 633 728 apmeklējumiem, savukārt trešā apmeklētākā vietne no datoriem bija “facebook.com” ar 546 880 apmeklējumiem.
Topa ceturtajā vietā apmeklējumos no datora septembrī bija “inbox.lv” – šī tīmekļvietne apmeklēta 512 560 reižu, piektajā vietā bija “swedbank.lv” ar 397 616 apmeklējumiem, savukārt sestajā vietā ar 361 056 skatījumiem bija “whatsapp.com”.
Septīto vietu ar 315 920 skatījumiem ieņēma “ss.com”, astoto – “delfi.lv” ar 311 376 skatījumiem no datoriem, devīto – “microsoft.com” ar 295 968 apmeklējumiem, bet desmitnieku noslēdza “wikipedia.org” ar 294 448 apmeklējumiem.
“Gemius” apkopotā informācija liecina, ka septembrī no mobilajām ierīcēm – viedtālruņiem un planšetdatoriem – visvairāk apmeklēts portāls “delfi.lv”, kuram mēneša laikā bija 660 688 apmeklētāji, otrajā vietā ierindojās “tvnet.lv” ar 652 784 apmeklējumiem, bet trešajā vietā bija “tv3.lv” ar 590 544 apmeklējumiem.
Septembrī no mediju grupām visvairāk lietotāju sasniegusi “Tvnet” grupa, kuru izmantojuši 821 328 lietotāji jeb 54% Latvijas interneta lietotāju. Otrajā vietā septembrī ierindojās “Delfi” grupa ar 769 296 lietotājiem jeb 51% interneta lietotājiem, savukārt trešajā vietā no mediju grupām septembrī bija “Inbox” grupa ar 751 392 jeb 5% interneta lietotājiem.
Ceturtajā vietā no mediju grupām bija “tv3 grupa”, piektajā – “Rīgas viļņi” grupa, sestajā vietā bija “la.lv/TV24”, septītajā vietā – “Santa” grupa, bet astotajā vietā septembrī ierindojās “Latvijas Vēstnesis” grupa.
“Gemius” datu apkopojums veidots, balstoties uz iedzīvotāju, kuri ir vecumā no septiņiem gadiem līdz 74 gadiem, auditorijas lielumu interneta lapās, kas tās apmeklējuši, pieslēdzoties internetam no Latvijas teritorijas, izmantojot datorus, mobilos telefonus un planšetdatorus. Topā iekļautas tās internetlapas, kas septembrī piedalījās “gemiusAudience” pētījumā.
Kopējās un mobilās statistikas dati atspoguļo skriptēto lapu apmeklējumu, bet apmeklējumā no datoriem iekļautas arī neskriptētās vietnes. “gemiusAudience” pētījums tiek veikts, balstoties uz metodoloģiju, kas nodrošina iespēju konstatēt reālo apmeklētāju skaitu, nevis sīkdatnes (cookies) vai IP adresi.