Sociālā tīkla “Facebook” mātesuzņēmums “Meta” pērn strādāja ar 62,36 miljardu dolāru peļņu, kas ir par 59% vairāk nekā gadu iepriekš, teikts trešdien publiskotajā kompānijas paziņojumā.
Peļņas kāpumu galvenokārt veicinājusi reklāmas ienākumu palielināšanās uzņēmumam piederošajās platformās, kas ietver “Instagram” un “Facebook”.
Turklāt peļņa palielinājusies, neskatoties uz apjomīgajām uzņēmuma investīcijām ar mākslīgo intelektu saistītajos projektos.
Tikmēr “Meta” ienākumi pagājušajā gadā pieauguši par 22% un veidojuši 164,5 miljardus dolāru.
Savukārt “Meta” piederošo lietotņu aktīvo lietotāju skaits decembrī sasniedza 3,35 miljardus, kas ir par 5% vairāk nekā pirms gada.
Šī tīmekļa vietne izmanto sīkdatnes. Piekrītot sīkdatņu izmantošanai, tiks nodrošināta tīmekļa vietnes optimāla darbība. Turpinot vietnes apskati, jūs piekrītat, ka izmantosim sīkdatnes jūsu ierīcē.
Rakstīt komentāru