


Pētījums: Par apdrošinātāju ar labāko klientu atbalsta dienestu Latvijā atzīta “Ergo”



Par apdrošināšanas uzņēmumu ar labāko klientu atbalsta dienestu Latvijā atzīta apdrošināšanas sabiedrība “Ergo”, liecina ikgadējais uzņēmuma “Dive” klientu servisa novērtēšanas pētījums.
Latvijā augstāko rezultātu klientu apkalpošanā – 98,36% – saņēmusi “Ergo”. Otrajā vietā ierindojas “If” ar 94,07%, bet trešajā – BTA ar 84,66%.
Baltijas mērogā “Ergo” saglabā līderpozīcijas, ieņemot pirmo vietu gan Latvijā, gan Igaunijā (91,78%). Lietuvā par klientu apkalpošanas kvalitātes līderi kļuvusi “If” ar 97,92%, savukārt “Ergo” ieņem otro vietu ar 94,82%.
Pētījums atklāj, ka apdrošināšanas sabiedrību darbinieki Latvijā spēj precīzi identificēt klientu vajadzības un vēlmes, kā arī demonstrē lielisku sniegumu komunikācijā ar klientiem. Savukārt zemākais rezultāts šogad bija vērojams papildu pārdošanas aspektā – tā joprojām ir joma, kurā iespējami būtiski uzlabojumi.
Kopumā “Dive” pētījums atklājis, ka triju Baltijas valstu vidū ar labāko klientu apkalpošanas rezultātu var lepoties Lietuva 85,56%. Šī gada rezultātos ir manāms kāpums Latvijā (84,32%), un zemākais nozares rezultāts joprojām tiek novērots Igaunijā 70,42%.
Pētījumu 2025.gada sākumā veica klientu servisa novērtēšanas un uzlabošanas uzņēmums “Dive”, fokusējoties uz KASKO apdrošināšanas pārdošanu telefoniski. Pētījuma mērķis bija noskaidrot, kā apdrošināšanas sabiedrības spēj identificēt klientu vajadzības, skaidrot piedāvājumus un nodrošināt augstas kvalitātes apkalpošanu, izmantojot tālruņa saziņu.
Pētījums tika īstenots, izmantojot “slepenā pircēja” metodi un kopumā veicot 200 zvanus pēc vienotas metodoloģijas un saskaņā ar vienotiem kritērijiem. Katras sarunas laikā tika vērtēta darbinieka spēja profesionāli vadīt sarunu, izprast klienta vajadzības, sniegt atbilstošu informāciju par KASKO apdrošināšanu un veicināt papildu pārdošanu.
“Dive Group” ir klientu servisa uzlabošanas uzņēmums Centrālajā un Austrumeiropā ar ilggadēju pieredzi. “Dive Group” klientiem palīdz uzlabot klientu apkalpošanas servisu, tādējādi palīdzot uzņēmumiem panākt augstākus finanšu un kvalitātes rādītājus.