Ventspils pašvaldība līdzdarbosies projektā par valsts vienotu klientu apkalpošanas centru attīstību
Vakar Ventspils pašvaldības domes sēdē pieņemts lēmums par līdzdalību Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas (VARAM) realizētajā projektā “Atvieglojumu vienotās informācijas sistēmas un “latvija.lv” atvēršana komersantiem un valsts un pašvaldības vienoto klientu apkalpošanas centru attīstība”.
Kā informēja pašvaldībā, projekta mērķis ir turpināt valsts koplietošanas informācijas un komunikāciju tehnoloģiju (IKT) risinājumu attīstību, palielināt to savstarpējo saskaņotību, tajā skaitā, paplašinot Ventspils pašvaldības uzturēto Valsts un pašvaldību vienoto klientu apkalpošanas centru pakalpojumu vadības sistēmu, ar kuras palīdzību 140 klientu apkalpošanas centros iedzīvotājiem ir sniegti vairāk kā 900 000 pakalpojumu.
Ventspils pašvaldībai, kas kopš informācijas tehnoloģiju (IT) stratēģijas izstrādes 2000.gadā ir mērķtiecīgi izstrādājusi un ieviesusi modernākās IKT tehnoloģijas pārvaldes procesu elektronizācijā Ventspilī, par to saņemot atzinību daudzos Eiropas līmeņa pasākumos, līdzdalība projekta realizācijā dos iespēju attīstīt izveidoto risinājumu un nodrošināt to savietojamību ar pārējos valsts līmeņa projektos veidojamajiem risinājumiem.
Ventspils projektā veicamās darbības plāno realizēt līdz 2023.gada beigām un valsts budžets projekta nolūkam ir plānots 202 379 eiro.