PVD astoņos mēnešos saņēmis 906 sūdzības pārtikas jomā
Viņa informēja, ka tostarp 591 sūdzība saņemta par pārtikas tirdzniecību, bet 315 – par sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumiem.
Grīnberga norādīja, ka no visām sūdzībām 297 bija tādas, kurās sūdzības pieteicējs sūdzējies par pārtikas kvalitāti. Veicot pārbaudes, 66 gadījumos sūdzības izrādījušās pamatotas.
PVD pārstāve skaidroja, ka visvairāk sūdzību ir par veikalos iegādātajiem pārtikas produktiem.
Tāpat sūdzības iesniegtas par sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumiem, tostarp par ēdināšanas uzņēmumiem skolās un bērnudārzos.
“Savukārt sūdzības ēdināšanas uzņēmumos ir par to, ka ēdiens nav pietiekami termiski apstrādāts, tas ir saskābis, tam ir neraksturīga garša, smarža vai konsistence, piemēram, “bez sāls”, “makaroni glumi”, “kartupeļi neēdami”, “rīsi, makaroni pārvārīti vai piedeguši” un citi,” stāstīja Grīnberga.
PVD ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas veic pārtikas aprites un veterinārmedicīnas nozares valsts uzraudzību un kontroli.