Reklamētākais zīmols internetā jūlijā bija “Rimi”
Tikmēr otro pozīciju ar 464 000 interneta lietotājiem (“real users”) ieņēma skaistumkopšanas, higiēnas un sadzīves preču mazumtirgotājs “Drogas”.
Trešais populārākais zīmols displeja reklāmu topā jūlijā bija iepirkšanās platforma “Temu”, kura reklāmas sasniedza 439 440 interneta lietotāju, savukārt ceturtajā vietā bija zīmols “Klondaika”, sasniedzot 424 640 lietotāju no datoriem, bet pirmo piecinieku noslēdza mazumtirgotājs “Lidl” ar 393 480 interneta lietotājiem.
Ar 383 560 lietotāju no datoriem sestais populārākais bija sludinājumu portāls “Pērc un Pārdod” jeb “pp.lv”, kamēr septītajā vietā jūlijā bija mazumtirgotājs “Maxima” ar 364 520 interneta lietotājiem. Zīmola “RD Electronics” displeja reklāmas tika parādītas 354 600 lietotāju, kamēr informācijas un komunikācijas tehnoloģiju uzņēmuma “Bite” displeja reklāmas sasniedza 341 520 interneta lietotāju, bet topu noslēdza kokogļu zīmols “Marienburg” ar 339 520 lietotāju.
Video kreatīvu topā jūlijā līdera pozīciju ir ieņēmušas zīmola “Drogas” video reklāmas, kuras parādījušās 225 560 lietotāju. Seko tirdzniecības nozares zīmols “Lidl” ar 221 080 sasniegtiem lietotājiem, savukārt 220 000 lietotāju ir sasniegušas brīvā laika pavadīšanas nozares pārstāvju “Klondaika” video reklāmas. Ceturto vietu ieņem personīgās aprūpes un higiēnas preču zīmola “Old Spice” reklāmas, kas sasniegušas 193 240 lietotāju, bet piektajā vietā ir zīmola “Lenor” video reklāmas ar sasniegtiem 181 600 interneta lietotājiem.
Sestajā vietā ir “IKEA” ar 168 880 interneta lietotājiem, septītajā vietā ir tirdzniecības zīmola “Super Alko” video reklāmas, kas sasniegušas 164 800 interneta lietotāju. Astotajā vietā ir zīmols “Snickers” ar sasniegtiem 161 400 interneta lietotājiem, bet devītajā vietā ir zīmols “Schwarzkopf”, kura video reklāmas sasniegušas 159 320 interneta lietotāju. Savukārt topu noslēdz “Luminor”, kuras video reklāmas sasniegušas 157 280 interneta lietotāju.
“Gemius AdReal” sistēmā katru dienu tiek apstrādāti aptuveni četri miljoni video reklāmu un 54 miljoni displeja reklāmu, tostarp ik dienu sistēmā ienāk aptuveni 60 000 jaunas displeja un 5000 video reklāmas. Reklāmas tiek kategorizētas 18 nozarēs – telekomunikācijas, apģērbs un aksesuāri, tirdzniecība, pārtika, finanses, farmācija, mājsaimniecības preces un citās, ko iespējams skatīt detalizēti arī virknē apakšnozaru. Tās iespējams izdalīt pēc zīmola īpašnieka, zīmola, medija īpašnieka, medija kanāla vai nozares.
Pētījuma pamatā ir aptuveni 3000 interneta lietotāju panelis mēnesī (2000 panelistu dienā) vecuma grupā no septiņiem līdz 74 gadiem – reprezentatīva interneta lietotāju grupa, kas interneta pārlūkprogrammās datoros ir lejupielādējusi spraudni, ar kura palīdzību iespējams mērīt tiešsaistes reklāmas kampaņu efektivitāti. Ievāktie dati tiek kategorizēti un svērti, lai iegūtu kopējo tiešsaistes reklāmas tirgus ainu.