Rimi Latvia”: Pieaug patērētāju pieprasījums pēc bezalkoholiskajiem dzērieniem
Kopumā bezalkoholisko dzērienu kategorijā visstraujāk pieaug pieprasījums pēc bezalkoholiskajiem dzirkstošajiem dzērieniem. Pēdējos trīs gados ik gadu pieprasījums pēc bezalkoholiskajiem dzirkstošajiem dzērieniem ir divkāršojies. Savukārt lēnāk pieaug pieprasījums pēc bezalkoholiskajiem vīniem, vēsta “Rimi Latvia” pārstāvji.
Uzņēmumā norāda, ka šogad novembrī un decembrī pārdotais bezalkoholisko karsto dzērienu apjoms ir pieaudzis par 20% salīdzinājumā attiecīgo periodu pērn.
Kopumā “Rimi” veikalu tīklā bezalkoholisko dzērienu kategorijā vispopulārākais ir alus, pēc kura pieprasījums pieaug visa gada laikā, taču izteiktāk pieprasījums pieaug Līgo svētku laikā.
Gada nogalē pieprasījums pieaug arī visu alkoholisko dzērienu kategorijās, taču līdzīgā proporcijā palielinās arī pircēju interese par bezalkoholiskajiem dzērieniem, īpaši dzirkstošo bezalkoholisko dzērienu kategorijā, vēsta uzņēmuma pārstāvji.
Jau ziņots, ka “Rimi Latvia” pagājušajā gadā strādāja ar 1,076 miljardu eiro apgrozījumu, kas ir par 4,7% vairāk nekā gadu iepriekš, vienlaikus kompānijas peļņa pieauga par 5,8% – līdz 29,09 miljoniem eiro.
Kompānija reģistrēta 1992.gada janvārī, un tās pamatkapitāls ir pieci miljoni eiro. Kompānijas vienīgais īpašnieks ir Zviedrijā reģistrētais uzņēmums “Rimi Baltic”.