Skatītākais televīzijas kanāls jūlijā – LTV1
Otrs skatītākais kanāls bija TV3, kura skatīšanās laika daļa bija 8,9%, savukārt trešais skatītākais kanāls bija “TV3 Life” ar 3,4% no kopējā TV skatīšanās laika jūlijā.
Ar 3,2% skatīšanās laika daļu 2023.gada jūlijā sekoja 8TV, ar 3,1% – LTV7, ar 2,8% – TV6, kamēr “TV3 Plus” skatīšanās laika daļa bija 2,6%, bet STV – 2,3%. Tikmēr TV24 jūlijā sasniedza 2% skatīšanās laika daļu.
Viena procenta skatīšanās laika daļu jūlijā pārsniedza arī kanāli 360TV un “Super+”.
Konsolidētās TV programmu topa pirmajās trijās vietās jūlijā ierindojās Dziesmu un deju svētku pārraides.
Topa pirmajā vietā bija koncerta pārraide “Mūžīgais dzinējs”, kuru vēroja vidēji 9,8% jeb 174 700 Latvijas iedzīvotāju vecumā no četriem gadiem, otrajā vietā – koncerts “Kopā augšup”, kuru vidēji vēroja 9,2% jeb 164 300 TV skatītāju, savukārt trešajā vietā ierindojās “Atklāšanas koncerts dalībniekiem”, kuru TV ekrānos vēroja vidēji 8% jeb 143 400 Latvijas iedzīvotāju vecumā no četriem gadiem.
“Kantar” mediju klientu direktors Oskars Rumpēters norāda, ka viens TV skatītājs pie TV ekrāna jūlijā dienā pavadīja vidēji trīs stundas un 59 minūtes, kas bija par astoņām minūtēm vairāk nekā jūnijā.