Apbalvoti Ventspils Digitālā centra tehnoloģiju konkursa “DigITiņš 2023” uzvarētāji
Noslēdzies Ventspils Digitālā centrā rīkotais tehnoloģiju konkurss skolēniem “DigITiņš 2023”, kurā Ventspils skolu audzēkņiem bija iespēja pierādīt savas prasmes un zināšanas tehnoloģiju pielietošanā un iegūt balvas. Šogad konkurss pirmo reizi norisinājies jaunajā Ventspils zinātnes centrā VIZIUM un konkursā piedalījās vairāk nekā 90 skolēnu no 10 dažādām Ventspils skolām.
Konkurss norisinājās no 9. līdz 10.martam, un tajā piedalījās Ventspils vispārizglītojošo skolu un Ventspils Tehnikuma audzēkņi no 1. līdz 12. klasei. Šogad konkurss norisinājies divas dienas, katra konkursa diena tika veltīta divām klašu kategorijām un katras grupas uzvarētāji tika apbalvoti tajā pašā konkursa norises dienā. Kopā “DigITiņam” pieteicās 30 skolēnu komandas.
Tehnoloģiju konkursa “DigITiņš 2022” uzvarētāji:
• 1. līdz 3. klašu (A grupa) rezultāti:
o 1. vieta -Ventspils 6. vidusskolas komanda “Zirnīši”, skolotāja Kristīne Zemture;
o 2. vieta – Ventspils 3. pamatskolas komanda “Trīs no trešās”, skolotāja Vita Ozola;
o 3. vieta – Ventspils 2. pamatskolas komanda “Diodīte”, skolotāja Ilze Bukela.
• 4. līdz 6. klašu (B grupa) rezultāti:
o 1. vieta – Ventspils Pārventas pamatskolas komanda “Gudrie Zinātnieki”, skolotāja Baiba Hansone;
o 2. vieta – Ventspils 2.vidusskolas komanda “Brīnumi”, skolotāja Maryna Hinko;
o 3. vieta – Ventspils 1.pamatskolas komanda “Mobile”, skolotājs Didzis Ābele.
• 7. – 9. klašu (C grupa) rezultāti:
o 1. vieta – Ventspils 2. vidusskolas komanda “Punkts”, skolotāja Maryna Hinko;
o 2. vieta – Ventspils 6. vidusskolas komanda “Trijnieks”, skolotāja Kristīne Zemture;
o 3. vieta – Ventspils Pārventas pamatskolas komanda “VPP mafija”, skolotāja Baiba Hansone.
• 10. – 12. klašu (D grupa) rezultāti:
o 1. vieta – Ventspils Valsts 1. ģimnāzijas komanda “GPS”, skolotāja Lienīte Zorģe;
o 2. vieta – Ventspils Valsts 1. ģimnāzijas komanda “Bundeswehrkrankenhaus” skolotāja Lienīte Zorģe;
o 3. vieta – Ventspils Tehnikuma komanda “VT1”, skolotājs Vjačeslavs Malahovs
Skolēniem bija jāpierāda ne tikai savas zināšanas tehnoloģijās, bet arī prasmes strādāt komandā un prezentēt savu veikumu, kopīgi risinot dažādus uzdevumus, piemēram, minot vārdus 3D mēmajā šovā, programmējot iRoot robotus, veidojot 3D modeļus mājām, pildot uzdevumus Minecraft vidē, komplektējot datoru, veidojot zinātnes centra VIZIUM eksponātu zāles karti un daudz ko citu! Konkursa žūrija vērtēja komandu spēju ar tehnoloģiju palīdzību atrisināt dažādas problēmsituācijas un izpildīt uzdevumus atbilstoši nosacījumiem.