


Skatītāko televīzijas kanālu reitinga augšgalā aprīlī atgriezies LTV1



Konsolidētās televīzijas skatītāko kanālu reitinga augšgalā aprīlī atgriezies LTV1, izstumjot no līdera pozīcijas “TV3”, liecina pētījumu kompānijas “Kantar” apkopotie dati.
LTV1 bija konsolidētās TV skatītākais kanāls arī janvārī un februārī, bet martā to izkonkurēja “TV3”.
“Kantar” mediju klientu direktors Oskars Rumpēters, veiktais pētījums liecina, ka aprīlī LTV1 satura skatīšanai iedzīvotāji veltīja 10,6% no kopējā skatīšanās laika. Tālāk seko “TV3” ar 10,3% no kopējā skatīšanās laika un “8TV” ar 3,3% no kopējā skatīšanās laika.
Savukārt skatītākās televīzijas programmas aprīlī bija “Koru kari (2025)” kanālā “TV3”, kuru vēroja vidēji 7,9% no televīzijas skatītājiem jeb 135 500 Latvijas iedzīvotāju vecumā no četriem gadiem, “Panorāma (Svētdienā)” kanālā LTV1, kuru vēroja vidēji 5,9% jeb 102 000 skatītāju, kā arī “de facto” kanālā LTV1, kuru vēroja vidēji 5,8% jeb 100 600 skatītāju.
Saskaņā ar veikto pētījumu aprīlī Latvijā viens skatītājs televīziju skatījās vidēji trīs stundas un 57 minūtes dienā, kas ir par 17 minūtēm mazāk nekā martā.
Pētījumu kompānija “Kantar” Latvijā kopš 1999.gada veic televīzijas auditorijas pētījumu, izmantojot speciālu tehnisko aprīkojumu – televīzijas metrus. Pētījuma mērķis ir iegūt informāciju par televīzijas kanālu skatītāju auditoriju un to raksturojošām pazīmēm, televīzijas kanālu skatīšanos dažādās mērķa grupās, kā arī par reklāmas kampaņu sasniegto auditoriju.
“Kantar” Latvijā ir pētījumu un konsultāciju kompānija, kas veic tirgus, sabiedriskās domas un mediju izpēti un sniedz ieteikumus klientu biznesa izaugsmei.
Rakstīt komentāru