


“Tele2” internetveikalā klientus sācis apkalpot mākslīgā intelekta risinājums



Mobilo sakaru operatora SIA “Tele2” internetveikalā klientus sācis apkalpot mākslīgā intelekta risinājums, kuram dots vārds “Dzirkstele”, informēja uzņēmumā.
Mākslīgā intelekta risinājums konsultē klientus, kuri vēlas iegādāties mobilo mājas internetu, kā arī sagatavo ierīču aprakstus uzņēmuma internetveikalā.
Uzņēmuma pārstāvji norādīja, ka šī risinājuma izstrāde ilgusi aptuveni pusgadu, tomēr šis ir tikai viens no posmiem mākslīgā intelekta risinājumu ieviešanā uzņēmumā, tādēļ investīciju apmēru “Tele2” varēs atklāt pēc pārējo posmu noslēgšanās.
Risinājums “Dzirkstele” saprot vairākas valodas, taču atbildes sniedz latviski un angliski. “Dzirkstele” spēj analizēt noskaņojumu, valodu, kontekstu un citus parametrus klienta rakstītajā tekstā, lai sniegtu pēc iespējas precīzākas un atbilstošākas atbildes.
“Tele2” aicina klientus vērtēt saziņu ar “Dzirksteli”, lai palīdzētu veikt uzlabojumus, jo “Dzirkstele” turpina mācīties un attīstīties.
Jau ziņots, ka “Tele2” apgrozījums pagājušajā gadā, pēc provizoriskiem datiem, pieaudzis par 1,8% un bija 179,6 miljoni eiro.
Kompānija reģistrēta 1995.gada novembrī, un tās pamatkapitāls ir 3,486 miljoni eiro. “Tele2” vienīgais īpašnieks ir Zviedrijas “Tele2 Sverige”.