


“Decathlon” veikala izveidē tirdzniecības centrā “Spice Home” investēti vairāk nekā 2,5 miljoni eiro



Daudznozaru sporta preču veikala “Decathlon” izveidē tirdzniecības centrā “Spice Home” investēti vairāk nekā 2,5 miljoni eiro, informēja “Spice” pārstāvji.
Veikala tirdzniecības platība ir 3000 kvadrātmetru.
“Decathlon” veikals “Spice Home” ir pirmais Baltijas valstīs, kas veidots atbilstoši uzņēmuma jaunajai vizuālajai identitātei.
“Decathlon” Baltijas valstu vadītājs Džordans Čapski norāda, ka ar šo sesto tirdzniecības vietu Baltijā uzņēmums nostiprina savu lomu kā nozīmīgs sporta partneris reģionā.
Jaunais “Decathlon” veikals ir otrais Latvijā un sestais Baltijas valstīs.
Jau vēstīts, ka 2020.gada novembrī tirdzniecības centrā “Sāga” tika atklāts pirmais “Decathlon” veikals Latvijā. Šī veikala platība ir 5250 kvadrātmetru.
Latvijā kompānijas “Decathlon Lietuva” filiāle tika reģistrēta 2020.gada aprīlī.
“Decathlon” ir 1976.gadā Francijā dibināts ģimenes uzņēmums, kura tīklā šobrīd ir vairāk nekā 1750 veikalu 58 valstīs. Baltijas valstīs “Decathlon” sāka darbību 2017.gadā ar internetveikala atvēršanu Lietuvā, savukārt 2018.gada rudenī sekoja pirmais veikals Viļņā, tad 2020.gada novembrī tika atklāts veikals Rīgā, bet Tallinā pirmais veikals tika atklāts 2023.gadā.
Tāpat ziņots, ka tirdzniecības centru “Spice” un “Spice Home” pārvaldītājs SIA “Tirdzniecības centrs Pleskodāle” pērn strādāja ar 15,656 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 14,7% vairāk nekā gadu iepriekš, bet kompānijas peļņa pieauga vairākkārt un bija 8,983 miljoni eiro.
Kompānija reģistrēta 2000.gadā, un tās pamatkapitāls ir 711 432 eiro. “Tirdzniecības centrs Pleskodāle” pieder Igaunijā reģistrētajiem “Kapitel” (75%) un “Tristafan” (25%).
Rakstīt komentāru