Janvāra sākumā rīkos apspriedi ar potenciālajiem piegādātājiem par dzelzceļa infrastruktūras modernizāciju posmā Rīga-Liepāja
Tikšanās notiks platformā “Microsoft Teams” plkst.10.
Tikšanās laikā paredzēta viedokļu apmaiņa starp LDz un ieinteresētajiem piegādātājiem, lai iepazīstinātu potenciālos piegādātājus ar plānotā iepirkuma pamatnosacījumiem, apzinātu viņu spējas nodrošināt iepirkuma priekšmetam atbilstošu piedāvājumu atbilstoši izstrādātajai tehniskajai specifikācijai un saņemt priekšlikumus iepirkuma dokumentācijas pilnveidei.
Komentārus un priekšlikumus potenciālie piegādātāji varēs iesniegt līdz nākamā gada 25.janvārim, savukārt atklāto konkursu LDz plāno izsludināt 2025.gada februārī.
Informācija Elektronisko iepirkumu sistēmā (EIS) liecina, ka iepirkuma uzvarētājam būs jāveic dzelzceļa pasažieru infrastruktūras modernizācija līnijā Rīga-Liepāja, tostarp projektēšanu, autoruzraudzību un būvdarbus Eiropas Savienības (ES) Kohēzijas fonda līdzfinansētā projekta “Dzelzceļa pasažieru infrastruktūras modernizācija” ietvaros.
Iepirkuma tehniskajā specifikācijā teikts, ka projekta laikā paredzēts izbūvēt paaugstinātās pasažieru platformas, uzstādīt nepieciešamo aprīkojumu, tostarp nojumes, soliņus, atkritumu urnas, apgaismojumu un velo novietnes, veikt teritorijas labiekārtošanu, izbūvēt pasažieru apziņošanas un videonovērošanas infrastruktūru, uzstādīt nepieciešamo aprīkojumu, tostarp skaļruņus, maršrutētājus, komutatorus un citus, kā arī izbūvēt un pieslēgt signalizācijas sistēmu un veikt būvuzraudzību.
Tāpat iepirkuma laikā uzvarētājam būs jāveic būvniecību dzelzceļa līnijas Rīga-Liepāja stacijās – Dobele un Liepāja.
Darbu izpilde būs jāveic ne ilgāk kā līdz 2027.gada 1.martam. Savukārt būvatļaujā noteiktie projektēšanas nosacījumi jāizpilda 270 dienu laikā no līguma abpusējas parakstīšanas datuma.
Jau ziņots, ka pagājušajā gadā LDz koncerna apgrozījums bija 263,529 miljoni eiro, kas ir par 3,4% vairāk nekā 2022.gadā, taču koncerns cieta 3,231 miljona eiro zaudējumus.
LDz ir publiskās lietošanas dzelzceļa infrastruktūras pārvaldītājs un koncerna LDz valdošais uzņēmums. Koncernā ietilpst arī “LatRailNet”, kas veic infrastruktūras maksas noteikšanu un dzelzceļa infrastruktūras jaudas sadali, “LDz Cargo”, kas nodrošina dzelzceļa kravu pārvadājumus un starptautiskos pasažieru pārvadājumus, ritošā sastāva remonta un uzturēšanas uzņēmums “LDz ritošā sastāva serviss”, apsardzes uzņēmums “LDz apsardze” un loģistikas uzņēmums “LDz loģistika”.
Rakstīt komentāru