Jau puse “Maxima” veikalu pielāgoti jaunajam konceptam
Investējot tirdzniecības tīkla attīstībā un klientu iepirkšanās pieredzes uzlabošanā, “Maxima Latvija” šogad pilnveidojusi 62 “X” un “XX” formāta veikalus pēc jaunā un vienotā “Mans veikals” koncepta. Jaunais koncepts izstrādāts un ieviests īpaši rūpējoties par apmeklētāju un darbinieku ērtībām – pielāgotajos veikalos ir plašākas telpas, tajā skaitā ejas, un pircējam ērtāks izkārtojums, kā arī ieviesti dažādi uzlabojumi, kas ļauj darbiniekiem ikdienas pienākumus veikt efektīvāk.
Šī gada laikā “Mans veikals” koncepts ieviests 62 “Maxima” veikalos 35 Latvijas pilsētās. Lielākā daļa jeb 40 veikali ir uzlaboti tieši reģionos visā Latvijā, savukārt 20 veikali ir uzlaboti tieši Rīgā. Turklāt jau vairāk nekā 10 pilsētas var lepoties, ka viņu pilsētā jau pilnībā ir ieviests “Mans veikals” koncepts. Jaunā koncepta veikalos klientu ērtībām uzstādītas papildu 30 pašapkalpošanās kases, vairāk nekā 800 dažādas jaunas iekārtas (augļu un dārzeņu stendi, smalkmaizīšu vitrīnas, ledusskapji u.c.), kā arī vairāk nekā 200 vertikālās saldētavas. Tāpat visos jaunā formāta veikalos nodrošināts LED apgaismojums.
“Jau kopš 2021. gada pakāpeniski norisinās vienota koncepta “Mans veikals” ieviešana “”Maxima” veikalos visā Latvijā, un ar prieku varam paziņot, ka līdz šī gada beigām jau vairāk nekā puse no visa “Maxima” tirdzniecības tīkla jeb 88 veikali ir piedzīvojuši pārmaiņas. Esam paplašinājuši gan pašapkalpošanās kasu tīklu, ko atzinīgi novērtē mūsu klienti, gan arī būtiski pilnveidojuši tehnisko aprīkojumu – ierīkojuši energoefektīvas saldētavas, ledusskapjus un citas iekārtas, kas ļauj pircējiem ērtāk un pārredzamāk izvēlēties iecienītos produktus. Šī gada galvenais fokuss bija vērsts tieši uz mazākā formāta jeb “X” veikalu pilnveidošanu, savukārt nākamo gadu uzsāksim ar īpašu darba sparu un vērienīgu lielā formāta veikalu uzlabošanu. Jaunajā gadā veiksim uzlabojumus 23 “Maxima X” un 13 “Maxima XX” veikalos Latvijā, un tuvosimies mērķim, lai visos “Mans veikals” koncepta veikalos būtu vienots sortiments, līdzīgs izkārtojums un galvenokārt – patīkama iepirkšanās pieredze. Līdz ar plānotajām pārmaiņām nākamajā gadā kopumā jau būs pilnveidoti teju 70% veikalu no kopējā tirdzniecības tīkla,” norāda Gunita Ķiesnere, “Maxima Latvija” tirdzniecības tīklu direktore.
Šī gada laikā “Mans veikals” koncepts ieviests Ādažos, Aizkrauklē, Bauskā, Cēsīs, Dagdā, Daugavpilī, Dobelē, Gulbenē, Iecavā, Jelgavā, Jūrmalā, Ķekavā, Koknesē, Krāslavā, Lielvārdē, Liepājā, Limbažos, Ludzā, Madonā, Mārupē, Ogrē, Olainē, Pļaviņās, Preiļos, Rēzeknē, Rojā, Salacgrīvā, Salaspilī, Saldū, Siguldā, Smiltenē, Tukumā, Valmierā, Ventspilī un Rīgā, kopumā šajā projektā investējot vairāk nekā 6 milj. eiro.
“Mans veikals” koncepts paredz, ka veikalu tirdzniecības zālēs ir ieviesti dabai draudzīgi tehniskie risinājumi, piemēram, apgaismojums ir nomainīts uz LED, kā arī ir ieviests jauns un modernizēts aprīkojums un izmantoti energoefektīvi risinājumi iekārtu izvēlē. Papildu tam ir ieviests saprotamāks un vieglāk pārskatāms preču izvietojums un īpašie piedāvājumi, kā arī citi jauninājumi, kas vizuāli klientam nav redzami, bet palīdz efektīvāk darbiniekiem ikdienā veikt tiešos darba pienākumus un nodrošināt klientiem patīkamu iepirkšanās pieredzi.
Tāpat arī esošais sortiments pielāgots tieši klientu vajadzībām, veikalu plauktos izvietojot tieši tās preces, kuras pircēji ir iecienījuši visvairāk, tādējādi iemīļotās preces varēs rast ceļu uz iepirkumu groziņu vēl ātrāk. “Maxima” veikalos pieejams daudzveidīgs “Meistara Marka” gatavo maltīšu klāsts līdzņemšanai, bagātīgs svaigo dārzeņu un augļu sortiments, kā arī citi iecienīti produkti par pieejamām cenām.