Atpakaļ

“Lidl” digitalizējis produktu cenu zīmes

Tirdzniecības veikalu ķēdē “Lidl” pabeigta pāreja uz elektroniskajām cenu zīmēm, aģentūru LETA informēja mazumtirgotāja “Lidl Latvija” pārstāvji.

Kompānijā norāda, ka elektronisko cenu zīmju sistēmas risinājums dod iespēju visas cenu un produktu informācijas izmaiņas veikt attālināti.

Elektroniskajā cenu zīmē tiek norādīta informācija par produkta izcelsmes valsti, produkta vienības cenu kilogramā vai litrā, kā arī citas detaļas par produktu.

Kompānijā arī uzsver, ka elektroniskās cenu zīmes garantēti darbosies pat tad, ja notiks neplānots strāvas padeves pārtraukums, jo tās tiek darbinātas ar baterijām, kas kalpos vairākus gadus neatkarīgi no tā, cik aktīvi tās tiek izmantotas veikalā. Savu laiku nokalpojušās elektroniskās cenu zīmes tiks savāktas un nosūtītas atpakaļ ražotājam to pārstrādei.

Jaunās cenu zīmes ieviestas visos 20 “Lidl” veikalos Latvijā.

Taujāti par investīcijām sistēmas ieviešanā, “Lidl” plašāku komentāru nesniedza.

Jau ziņots, ka “Lidl Latvija” apgrozījums pagājušajā finanšu gadā, kas ilga no 2021.gada 1.marta līdz šā gada 28.februārim, bija 101,423 miljoni eiro, kamēr kompānijas zaudējumi veidoja 53,365 miljonus eiro.

“Lidl Latvija” reģistrēta 2016.gada oktobrī, un tās pamatkapitāls ir 365,5 miljoni eiro. Kompānijas vienīgais īpašnieks ir Vācijas “C E – Beteiligungs-GmbH”. Savukārt kompānijas patiesais labuma guvējs ir Vācijas pilsonis Dīters Jozefs Švarcs.