Atpakaļ

“Rimi” informēs par jauno ilgtermiņa biznesa stratēģiju

Šodien plkst.10.30 mazumtirgotāja “Rimi Baltic” pārstāvji informēs par uzņēmuma jauno ilgtermiņa biznesa stratēģiju “#Focus”.

Mediju pasākumā ar jauno “Rimi Baltic” biznesa stratēģiju iepazīstinās “Rimi Latvia” valdes priekšsēdētājs Valdis Turlais, “Rimi Latvia” Kategoriju departamenta vadītāja Inese Pētersone un “Rimi Baltic” stratēģijas direktors Mārtiņš Ķezberis.

“Rimi Baltic” jaunu ilgtermiņa biznesa stratēģiju izstrādājis, lai nodrošinātu vairāk uz pircēju vajadzībām un ērtībām vērstu iepirkšanās pieredzi.

Līdz ar jaunās stratēģijas ieviešanu tiks mainīts arī “Rimi” sauklis, kas turpmāk būs “Gudra izvēle”.

Jau ziņots, ka “Rimi Latvia” pagājušajā gadā strādāja ar 1,126 miljardu eiro apgrozījumu, kas ir par 4,6% vairāk nekā gadu iepriekš, bet kompānijas peļņa pieauga par 31% – līdz 38,115 miljoniem eiro, liecina informācija “Firmas.lv”.

“Rimi Latvia” reģistrēta 1992.gada janvārī, un tās pamatkapitāls ir pieci miljoni eiro. “Rimi Latvia” vienīgais īpašnieks ir Zviedrijas “ICA Gruppen” ietilpstošais Zviedrijā reģistrētais uzņēmums “Rimi Baltic”. Taču Zviedrijas koncerns “ICA Gruppen” ir vienojies ar Dānijas mazumtirdzniecības uzņēmumu “Salling Group” par “Rimi Baltic” pārdošanu. Darījuma cena ir 1,3 miljardi eiro, neiekļaujot parādus.

Eiropas Komisija (EK) šogad maija sākumā atļāva “Salling Group” iegādāties “Rimi Baltic” no “ICA Gruppen”. Darījumu paredzēts noslēgt līdz šā gada 2.jūnijam.

Rakstīt komentāru

Lai atstātu komentāru, nepieciešams autorizēties
Komentāru nav.