


Aptauja: Latvijā 58% iedzīvotāju pārtikas produktu izvēlē svarīgākā ir cena



Rīga, 12.apr. Latvijā 58% iedzīvotāju pārtikas produktu izvēlē lielāko uzmanību pievērš cenai, aģentūrai pavēstīja mazumtirdzniecības uzņēmuma SIA “Lidl Latvija” pārstāvji, atsaucoties uz veiktās aptaujas datiem.
Vienlaikus 35% iedzīvotāju atzīmējuši, ka kvalitāte ir svarīgākais faktors, izvēloties pārtikas produktus, taču tas, vai produktam tiek veiktas kādas kvalitātes pārbaudes, svarīgāki ir 4% iedzīvotāju.
Aptaujā secināts, ka pārtikas produktu kvalitātes nozīme pieaug, paaugstinoties vai nu iedzīvotāju vecumam vai ienākumu līmenim.
Tāpat aptaujā 68% Latvijas iedzīvotāju pauduši uzskatu, ka augstas kvalitātes produktus bieži vai vienmēr var iegādāties par zemu cenu.
Vienlaikus 34% aptaujāto nepievērš uzmanību vai reti pievērš uzmanību uz pārtikas produktu iepakojumiem norādītajai informācijai par kvalitātes pārbaudēm un drošību. Savukārt šos marķējumus lēmuma pieņemšanā regulāri izmanto 32% aptaujāto, bet 36% atzinuši, ka tam pievērš uzmanību ik pa laikam.
Aptauju 2025.gada martā pēc “Lidl Latvija” pasūtījuma veica mediju aģentūra “Mindshare”, aptaujā piedalījās 1010 Latvijas iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 74 gadiem.
Rakstīt komentāru